Zdjęcie z żółtym lokalizatorem 3M™ Dynatel™ i ze śrubokrętem na drewnianym stole, w lewym dolnym rogu dwie białe ikony: lista i skrzyżowany śrubokręt i klucz

Konserwacja lokalizatorów
3M™ Dynatel™ w Europie,
na Bliskim Wschodzie i w Afryce

Ta strona jest przeznaczona wyłącznie dla klientów z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). W przypadku zapytań spoza regionu EMEA przejdź na stronę Centrum serwisowego 3M US.

Nasz partner, firma Communication Line z Belgii, jest odpowiedzialna za obsługę wszystkich zgłoszeń dotyczących kalibracji i konserwacji lokalizatorów 3M™ Dynatel tylko w regionie EMEA. Aby zainicjować zgłoszenie, wykonaj kroki podane na tej stronie.


Jak się zarejestrować

Proszę wypełnić wniosek rejestracyjny na tej stronie.

Proszę się upewnić, że zostały podane niezbędne szczegóły, takie jak model, numer seryjny, zamówienie i data zakupu 3M™ Dynatel™. Po otrzymaniu zgłoszenia nasz partner potwierdzi je w ciągu dwóch dni roboczych i skontaktuje się z Państwem. Jeśli potwierdzi, że lokalizator jest nadal objęty gwarancją, poprosimy Państwa o wysłanie go do naprawy, której koszty pokryje 3M. Koszty wysyłki również zostaną zwrócone. Jeśli jednak lokalizator nie jest już objęty gwarancją, nasz partner skontaktuje się z Państwem w celu omówienia wstępnej wyceny naprawy.


  • Zdjęcie z 2 żółtymi lokalizatorami 3M™ Dynatel™ z zaznaczonymi czerwonymi strzałkami, gdzie znajduje się kod kreskowy z numerem seryjnym (w powiększeniu u dołu zdjęcia).
  • Gdzie znaleźć numer seryjny?

    Na każdym urządzeniu znajduje się biała naklejka z kodem kreskowym. Numer seryjny znajdziesz pod nim. Odbiornik będzie miał tę naklejkę na dolnej części obudowy panelu sterującego, a nadajnik będzie miał numer seryjny wewnątrz wnęki do przechowywania przewodów na tylnej ściance. Numer seryjny będzie pod kodem kreskowym urządzenia.

    Jeżeli na urządzeniu serii M brakuje etykiety z numerem seryjnym, wówczas:

    1. Włącz urządzenie
    2. Naciśnij Menu
    3. Wybierz funkcję autotestu
    4. Znajdź numer seryjny

Polecane materiały dotyczące Centrum serwisowego

  • Zdjęcie pokazujące czarno-czarną ikonę smartfona na szarym tle

    Poza regionem EMEA

    Klienci spoza regionu EMEA powinni skontaktować się z firmą 3M w Stanach Zjednoczonych.


  • Wszystkie pola są wymagane, chyba że określono inaczej

  • 3M takes your privacy seriously. 3M and its authorized third parties will use the information you provided in accordance with our Privacy Policy to send you communications which may include promotions, product information and service offers. Please be aware that this information may be stored on a server located in the U.S. If you do not consent to this use of your personal information, please do not use this system.

  • Prześlij

Dziękujemy za kontakt z nami w sprawie naprawy lub kalibracji lokalizatora 3M™ Dynatel™.

Otrzymaliśmy Państwa zapytanie i odpowiemy na nie w ciągu dwóch dni roboczych. Podamy Państwu numer referencyjny sprawy, którego będą mogli Państwo użyć do wszelkich przyszłych zapytań.

Przepraszamy...

Wystąpił błąd podczas przesyłania formularza. Proszę spróbować ponownie później...