Ta strona jest przeznaczona wyłącznie dla klientów z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). W przypadku zapytań spoza regionu EMEA przejdź na stronę Centrum serwisowego 3M US.
Nasz partner, firma Communication Line z Belgii, jest odpowiedzialna za obsługę wszystkich zgłoszeń dotyczących kalibracji i konserwacji lokalizatorów 3M™ Dynatel tylko w regionie EMEA. Aby zainicjować zgłoszenie, wykonaj kroki podane na tej stronie.
Proszę wypełnić wniosek rejestracyjny na tej stronie.
Proszę się upewnić, że zostały podane niezbędne szczegóły, takie jak model, numer seryjny, zamówienie i data zakupu 3M™ Dynatel™. Po otrzymaniu zgłoszenia nasz partner potwierdzi je w ciągu dwóch dni roboczych i skontaktuje się z Państwem. Jeśli potwierdzi, że lokalizator jest nadal objęty gwarancją, poprosimy Państwa o wysłanie go do naprawy, której koszty pokryje 3M. Koszty wysyłki również zostaną zwrócone. Jeśli jednak lokalizator nie jest już objęty gwarancją, nasz partner skontaktuje się z Państwem w celu omówienia wstępnej wyceny naprawy.
Na każdym urządzeniu znajduje się biała naklejka z kodem kreskowym. Numer seryjny znajdziesz pod nim. Odbiornik będzie miał tę naklejkę na dolnej części obudowy panelu sterującego, a nadajnik będzie miał numer seryjny wewnątrz wnęki do przechowywania przewodów na tylnej ściance. Numer seryjny będzie pod kodem kreskowym urządzenia.
Jeżeli na urządzeniu serii M brakuje etykiety z numerem seryjnym, wówczas:
Klienci spoza regionu EMEA powinni skontaktować się z firmą 3M w Stanach Zjednoczonych.
Otrzymaliśmy Państwa zapytanie i odpowiemy na nie w ciągu dwóch dni roboczych. Podamy Państwu numer referencyjny sprawy, którego będą mogli Państwo użyć do wszelkich przyszłych zapytań.
Wystąpił błąd podczas przesyłania formularza. Proszę spróbować ponownie później...